Kategori

søndag 3. oktober 2010

... hvis et vindu åpner seg og utsikten tiltaler deg, svev gjennom det; det vinduet åpnes kanskje aldri igjen.

skattejakt! Ja man kan finne mange gamle skatter rett utenfor døren. Alltid ønsket meg et slikt vindu. Har jo drømt meg bort mange ganger på ulike nettsteder hvor prisen på slike vindu er litt stive, men rett rundt hjørnet fant jeg ett. Akkurat perfekt og slik jeg ønsket det skulle være! Lucky me!!





Akkurat nå står det i yttergangen, men det blir nok flyttet på etterhvert. Når man har mammapermisjon har man nemmelig tid til å flytte om her og der. Når jeg går hjemme kan jeg gjøre hundre forandringer,  og etter en stund gjør jeg noen fler :)

Sjarmerende med bokstaver!

Disse er fra Kremmerhuset.



Ha en fin kveld:)

~Margi~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar