Kategori

søndag 3. oktober 2010

...Hos fotografen

I dag hentet jeg ut prøvebilder som vi tok hos fotografen. Det blir så veldig vanskelig å velge hvilke jeg skal forstørre. Jeg har scanet prøvebildene inn på pc`n så jeg har jo mulighet til å skrive ut så mange jeg vil av de. Kvalitetet er jo ikke krystallklar gjennom scanneren, men med litt redigering så :) 








Deler noen av bildene her. Storfornøyd med bildene. Vi brukte fotograf som holder til her vi bor. Garbergfoto.
www.garbergfoto.no Jeg fikk 14 bilder for 1000 kr. Det er ingen dårlig pris. Fikk være med å bestemme mye selv hvordan de skulle fotografere.

Ellers i dag har jeg begynt å male det som skal males på kjøkkenet og jeg har laget hjemmelagde kleshengere av ståltråd. Bilder kommer!! :-)

Håper dere har hatt en fin dag også!

~Margi~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar